اره خوبه باید بین ۱۰تا۲۰ باشه
دلستر میخورم شیر هم آخر شب وقت خواب میخورم یه لیوان و از ژله بدم میاد حالت تهوع میگیرم
کجا میزنه؟
خوبه هیچ اشکالی نداره اما مایعات زیادتر بخور باید یکممم بالاتر باشه مایعات بخور ک پایین نیاد مال من۲۷ هفته ۱۶ بود اما ۳۱ هفته اومده بود رو ۸ چقد عذاب کشیدم و دکتر و ...مایعات فراوان تا حالا ک یکم اومد بالاتر
ببخشید میزان اب دور جنین رو کجا نوشته؟ممکنه توضیح بدین منم برم نگاه کنم؟
واسه منم ۱۳ بود دیروز رفتم
۱۲تا۱۸بهترین حالتشه
نه خوبه الهی شکر عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.