۸ پاسخ

اره خوبه باید بین ۱۰تا۲۰ باشه

دلستر میخورم شیر هم آخر شب وقت خواب میخورم یه لیوان و از ژله بدم میاد حالت تهوع میگیرم

کجا میزنه؟

خوبه هیچ اشکالی نداره اما مایعات زیادتر بخور باید یکممم بالاتر باشه مایعات بخور ک پایین نیاد مال من۲۷ هفته ۱۶ بود اما ۳۱ هفته اومده بود رو ۸ چقد عذاب کشیدم و دکتر و ...مایعات فراوان تا حالا ک یکم اومد بالاتر

ببخشید میزان اب دور جنین رو کجا نوشته؟ممکنه توضیح بدین منم برم نگاه کنم؟

واسه منم ۱۳ بود دیروز رفتم

۱۲تا۱۸بهترین حالتشه

نه خوبه الهی شکر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری