اره عالیه بالای ۱۰ خیلی خوبه برا من ۶ بود دکتر انقدر منو ترسوندن ک نگم برات گفت ی دونه دیگ بیاد پایین بچه ات میمیره چرا آب نمیخوری رعایت نمیکنی ی هفته خودمو بستم ب آب و میوه آبدار و کاهو رفتم از ۶ شده بود ۹ خورده ای
خوبه مشکلی نیست
نوشته طبیعیه یعنی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.