خانما آب دور جنین خوبه یا کمه؟؟

تصویر
۳ پاسخ

اره عالیه بالای ۱۰ خیلی خوبه برا من ۶ بود دکتر انقدر منو ترسوندن ک نگم برات گفت ی دونه دیگ بیاد پایین بچه ات میمیره چرا آب نمیخوری رعایت نمیکنی ی هفته خودمو بستم ب آب و میوه آبدار و کاهو رفتم از ۶ شده بود ۹ خورده ای

خوبه مشکلی نیست

نوشته طبیعیه یعنی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان دلا کوچولو مامان دلا کوچولو ۲ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان فرهام ورها مامان فرهام ورها ۳ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی