۸ پاسخ

کمه عزیزم.آب و مایعات زیاد بخور

کمه.

مایعات زیاد بخور طبیعی البته دلستر بخور هندونع بخور اب هرروز نزدیک ده لیوان بخور

فک کنم کمه باید به دکتر نشون بدی برات سرم مینویسه و مایعات هم بیشتر مصرف کن

مایعات بخور انشالله بالا میره

کمه
تا میتونی مایعات بخور و هر هفته حتما سونو بده اگه زیر 5 بیاد ختم بارداری میدن
انشاالله با مایعات بتونی ببری بالاتر عدد رو

کمه باید ۱۲ باشه فک کنم

کمه مایعات زیاد بخور سروم درمانی هم میکنن

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان کایان اهواز مامان کایان اهواز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی