۲ پاسخ

مال من که زیاد بوده اما مال اونایی که خیلی کم بوده تحت درمان توسط پزشک قرار میگیرن و خودشون رو به آب و آبمیوه و هندوانه و خربزه چون آب داره مصرف می کنن تا یکم بیشتر بشه

سلام عزیزم
وزن بچت تو این هفته چقد بود ؟

سوال های مرتبط

مامان کایان اهواز مامان کایان اهواز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پوریاوپریا مامان پوریاوپریا ۹ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد