۳ پاسخ

نرفتی باز سنو ببینی کم شد یا نه

من 23/۳ بود گفت شیریجات نخور دوهفته ای هست ممنوع شده برام

نه اوکیه
بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلی
یا همون ۱۰ تا ۲۰ سانت خوبه
تا ۲۴۰ یا همون ۲۴ هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان کایان اهواز مامان کایان اهواز هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان ویهان گلی👼🏻🩵 مامان ویهان گلی👼🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان پوریاوپریا مامان پوریاوپریا ۹ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی