مامانا اب دور جنین ۱۲ خوبه یا کمه؟

۸ پاسخ

برا منم ۱۲عه دکتر سونوگرافی گف کمی کمه

خانما برا اب دورجنین باید چند هفته بریم سنو

برا منم ۱۲ بود هعته شما
دکترم گف خوبه

ماله منم ۱۲ هست

از ۱۲ نباید کمتر باشه

ن خوبه مال من ۱۴ عه

ن‌خوبه

نه عالیه

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان آیسا مامان آیسا ۳ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی