مامانا اب دور جنین کمه

تصویر
۱۰ پاسخ

برو بیمارستانی که دکترت زایمان میکنه بستری میشی . با دکترت تماس میگیرن یا میگه بستریت کنن یک هفته تحت نظر باشی و سرم بگیری تا بعد زایمان کنی یا اورژانسی زایمان میکنی .
۵ کمه عزیزم زودتر برو

صبح سریع برو بیمارستان. خدایی نکرده زبونم لال مشکلی پیش نیاد باید سریع بری حتی الآنم بری هم شاید بساتریت کنن منو سریع بستری کردن

آره عزیزم
مایعات خیلی بخور
در اسرع وقت به دکترت نشون بده

شما چون هفتت پایینتره احتمالا سرمی چیزی برات وصل کنن تا کیم هفتت بره بالا. ممکنه هم آمپول ریه بزنن و بگن باید زایمان کنی

اره کمه عددشم ۵ هست حتما ب دکترت بگو مایعات زیاد بخور

اره عزیزم. زیر ۷. پایینه. من ۶ بودم ختم بارداری دادن. با آمپول فشار زایمان کردم. ۳۷ هفته بودم البته

آره بنظرم حتما سریعتر برو پیش پزشک

اره کمه

سلام عزیزم شما برای کم بودن آب دور جنین چکار کردین دکتر بهتون چی گفت

عزیزم هفته ت خوبه پایین نیست
سریع به دکترت نشون بده آمپول ریه بزن زایمان کن بچه دیگه کامله
موندنش خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان sevda مامان sevda ۹ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلا کوچولو مامان دلا کوچولو ۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان فرهام ورها مامان فرهام ورها ۳ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد