آب دور جنین ۱۴ باشه کمه؟

۸ پاسخ

برای من 13بودتو32هفته الان شده 15دکترگفت بالای20وپایین 10خطرناکه

نه بابا من ۹ هست

برای من۱۳گفتن نرماله

من شنیدم میگن زیر ۹ باشه خطر ناکه

خوبه طبیعیه

نه عالیه

نه خوبه مال من ۱۲هست دکتر گفت خوبه

نه عالیه

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسا مامان آیسا ۳ ماهگی
مامان مهرسام‌و‌تودلی مامان مهرسام‌و‌تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان sevda مامان sevda ۹ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری