مامانا آب دور جنین ۷ خیلی کمه یا نرماله ؟

۴ پاسخ

منم آب دور بچم ۸بود گفت لبه مرزه معمولا از ۵به پایین خیلی خطر داره

یکم کمه.نرمالش بین عدد۱۰تا۲۰هسش.ولی میتونی ببری بالا برامن ۶بود بستری شدم دارو زدن مایعات خوردم اومد ۸بعدشم اومدم خونه فقط مایعات خوردم الان شده۱۳.البته اگ نشتی نداشته باشی میره بالا

برا من توی سونو نوشته زیر پنج غیرنرماله

فک کنم زیر ۹ خوب نیس
الان دیگ کمم باشه اخرای بارداریته اشکال نداره ک زایمان میکنی
من ۳۵ هفته آب دور بچه ۳ بود اورژانسی سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان sevda مامان sevda ۹ ماهگی
مامان دلا کوچولو مامان دلا کوچولو ۲ ماهگی
مامان آیسا مامان آیسا ۳ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان لنا خانوم 🩷✨ مامان لنا خانوم 🩷✨ ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد