۵ پاسخ

من خیلی اطلاعات ندارم ولی میگن هفتت ک میره بالا اب دورش کم میشه

لب مرز دیگه از این کمتر نباید بشه مایعات زیاد استفاده کن میوه هم

اره فکر کنم برا من دقیقا ۳۴ هفته نوشته بود ۹ـ۱۰ و رفتم دکتر کم بود سرم زدم
توهم حتما ببر پیش دکترت شاید کم نباشه

کمه خیلی

من بیست و هشت هفته و چند روز بود رفتم ۱۱بود ینی مال من کمه؟

سوال های مرتبط

مامان دلا کوچولو مامان دلا کوچولو ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان آیسا مامان آیسا ۳ ماهگی