۶ پاسخ

اره کمه برو پیش دکترت

یکم کمه اما نترس احتمالا سروم مینویسه برات میره بالاتر

نوشته کمتر از حد نرمال آب زیاد بخور با دکترتم مشورت کن اماانشالله جای نگرانی نیست

آب دورش ۸ هست
تا ۵ مشکلی ندارن اگر زیر ۵ باشه سزارین میکنند

اگر‌ اون ۸ باشه اره

عزیزم درخواست بده همو داشته باشیم

سوال های مرتبط

مامان آیسا مامان آیسا ۳ ماهگی
مامان sevda مامان sevda ۹ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلا کوچولو مامان دلا کوچولو ۲ ماهگی
مامان 💕یارا خانم🍓 مامان 💕یارا خانم🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد