برا من آب دورش ۲۷ بود خیلی زیاد بود آزمایش قند هم دادم قند نداشتم دیگ دکتر هم نگفت ک ب خاطر چیه یعنی خودشونم انگار نمیدونستن دکتر سونو گفت ی وقت سرما خورده نبودی گفتم ن اصلا تو اون مدت سرما نخورده بودم .مایعات هم خیلی نمیخوردم شاید در حد هندونه خربزه اونم هرروز نبود .
مصرف زیاد مایعات و مواد قندی و دیابت بارداری
یا ازمایش گلوکز دادی قند داشتی اگه نداشتی چیزای شیرین زیاد خوردی و باعث میشه بچه زود زود ادرار کنه
من تو ازمایش قند نداشتم ولی دکترم گفت چیزای شیرین زیاد خوردی بچه میخواد اونارو دفع کنه تند تند ادرار میکنه
24 بود من شولی و هندونه خیلی میخوردم
من خیلی هندونه شیرچای شیرینیجات شکلات مایعات میخوردم گفتن اولیش شیرینی و کم کن
دیابت بارداری نداری گلم؟قندت چنده
فک میکنم خوردن مایعات زیاد وقند
یکی از دلایلش قند بالاست چون آب دور جنین رو زیاد میکنه
منم بالاترین حد نرمال بود دکتر گفت قندت رو مراقبت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.