۳ پاسخ

گاهی نشت کیسه آب _ گاهی دمای بالای بدن مادر مثل زمانیکه مریض میشی و تب میکنی_ و گاهی کم آب خوردن
من خودم هفته ۳۰ آب دور جنین رسید به مرز. دکترم گفت روزی ۲ لیتر آب و مایعات مثل چای و شیر بخورم
منم خوردم و بعد ۳ هفته نرمال شد

واس من برعکسه همش میگه اب دورش زیاده

شنیدم میگن حرارت بدن بالاس

سوال های مرتبط

مامان 💕یارا خانم🍓 مامان 💕یارا خانم🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی