دوستان کسی در ۱۹ هفته درد شکم داره میگیره ول میکنه

۵ پاسخ

والا برا من درد میکرد الان دو روزه قطع شده تو تعجبم😳الانم حس پریودی دارم نمیدونم چیه درد دارم یه جور ندارم یه جور

اگر میگیره و ول میکنه انقباضه برو‌دکتر‌دارو بده من از هفته ۱۷ اینجوری بودم

اره تازه بیشتر هم میشه

من توهفته ۱۷ ام زیرشکمم گاهی میگیره موقع ادرار هم زیرشکمم خیلی درد میگیره به دکترم گفتم گف رحم کش میاد اگ خیلی شدید نیست جای نگرانی نداره ایندفه دوباره بهش میگم

اره طبیعیه

سوال های مرتبط