۴ پاسخ

من داشتم خوب شد

من عزیزم ۴۰ درصد ساک گرفته بود

سلام من سر بچه دومم تو ده هفته فهمیدم دوتا هماتوم دارم دکتر شیاف پرژسترون و قرص داد هر شب استفاده می کردم تا فکر کنم ان تی که اوکی شد اما شیاف تا یه ماه بعد گفت استفاده کنم

عزیزم من‌ توی سونوی ۸ هفته هماتوم ۲۰ درصد داشتم
توی ان تی هم بود
جفت هم پایین بود
ولی مرتب شیاف استفاده کردم
توالت فرنگی
پله نرفتم
استراحت کردم
راه نرفتم زیاد
توی آنومالی گفت کامل از بین رفته

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری