من داشتم خوب شد
من عزیزم ۴۰ درصد ساک گرفته بود
سلام من سر بچه دومم تو ده هفته فهمیدم دوتا هماتوم دارم دکتر شیاف پرژسترون و قرص داد هر شب استفاده می کردم تا فکر کنم ان تی که اوکی شد اما شیاف تا یه ماه بعد گفت استفاده کنم
عزیزم من توی سونوی ۸ هفته هماتوم ۲۰ درصد داشتم
توی ان تی هم بود
جفت هم پایین بود
ولی مرتب شیاف استفاده کردم
توالت فرنگی
پله نرفتم
استراحت کردم
راه نرفتم زیاد
توی آنومالی گفت کامل از بین رفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.