۱۰ پاسخ

نه هیچی نمیشه منم چندبار خوردم

نه نگران نباش من چندوقت یبار میخورم

میگن ماهای اخر مشکلی نداره

ن بابا نوش جونت گلم

اشکال نداره ولی بهتره کلا استفاده نکنی
خلی خوب و مقوی هست
ولی جگر و دل مرغ تو بارداری استفاده نشه بهتره هم اهن داره هم‌اینکه میکروب
من چند باری خوردم در حد چشیدن ولی بهتره استفاده نشه

دوهفته ی بار اشکال نداره

ن عزیزم عب نداره

نه بابا هیچی نمیشه

نگرانی چرا خوردی

دیگه خوردی نوش جونت فکرشو نکن

سوال های مرتبط

مامان شاهان🤰💙 مامان شاهان🤰💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ویکم بارداری