وا مغز زرد الو که اشکالی نداره ما میخوریم بو میدیم اینقدرم خوشمزس
ای خدا نترس چیزی نیس
مغز زردالو عیب نداره.من زردالوک میخوردیم مغزمیکردم مغزارو میخوردم
اتفاقا میگن زرد آلو شکمو شل میکنه بخواین اسهال نشین هسته زردآلو بخورین
اونارو ماام بچگی زیاد میخوردیم
والا هنوزم فصلش باشه میخوریم
وا من خودم خیلی خوردم و می خورم به بچه ام هم دادم چیزیمون نشده
شاید تلخارو میگه سیانور داره
فکر نکنم در این حد خطرناک باشه اصلا
بچت چند وقتشه چقد خورده مگه
الله اکبر😐😐
ما بچگی کیلویی میخوردم هیچیمونم نشد
والا ما تو بچگی کیلو کیلو میخوردیم چیزیمون نمیشد نگران نباش ببرش دکتر خیالت راحت بشه
هوش مصنوعی ولش کن ببرش دکتر یا تو اینترنت بزن
منم بچه بودم میخوردم تازه خانوادم هسته شیرینو تو آجیلم میکنن.عزیزم تا جایی که اطلاع دارم سیانید تلخه و هسته ای که تلخه رو بچه نمیتونه بخوره اما باز زنگ بزن اورژانس بپرس
نه مغز زردآلو خطرنداره ما خودمون باغ زردآلو داریم زردآلو که میخوریم مغزشم بعدش میخوری خیلی بستگی داره چقدر بستگی داره یک کیلو میشه خیلی یک کیسه هم میشه خیلی
الان زردالو کجابوده
والله ما که بچه بودیم زیاد میخوردیم
هیچیمونم نشد
انقدر میخوردم که بالا میاوردم
😐😐
ازین مغز شیرینا؟ تلخا خطرناکه
سعی کن یکاری کنی بالا بیاره
انقد نترس بهش ي جيز شيرين بده تا دستشويي كنه همش ميرع
اول بگین چند تا دونه خورده؟؟؟
چند وقتشه پسرتون
من ک بچه بودم میخوردم
میخوای زنگ بزن اورژانس بپرس خطرناکه یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.