۲ پاسخ

خوبه

من امروز بروم دبه رو تحویل دادم هنوز جوابش نیومده

شما اکثرا فشارت چنده؟

ادرار ۲۴ ساعته همونیه که می‌ریزی تو دبه؟😁واسه چیه این ازمایش؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی