ازمایش ادرار ۲۴ ساعته براچیع؟

۳ پاسخ

اگه فشار بالا و افزایش وزن داشته باشی برات دفع پروتیین مینویسن

برا دفع پروتیین..اگه کسی بدنش خیلی ورم داشته باشه میگیرن

برای دفع پروتئین

سوال های مرتبط

مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی