۲ پاسخ

چ علائمی داریددیروزدکترواسه من ازمایش دفع پروتئین نوشته

فکر نکنم ۲۴ ساعته باشه . فقط ازمایش ادرار از نظر دفع پروتئین . اگر ۲۴ ساعته بود باید کنارش یه ۲۴ اچ می ذاشت

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی