دکترم گفت دیگه بستنی نخور
چرا

۱۰ پاسخ

خب ازش میپرسیدی چرا😂

نامه سزارین واسع چند هفته بهت داد؟

آره عزیزم من واسه زایمان پسرم دهانه رحمم باز نشده بود بهم گفتن بستنی بخور بعد بیا

قندتو وزنتو و وزن بچه رو بالا می‌بره ازش میپرسیدی

قند داره توام هفتت بالاست خطر داره

قندت بالا حتما

سلام عزیزم چون دهانه رحم باز میشه بستنی بخوری

چون هی هفته ات می‌ره بالا احتمال قند زیاده بخاطر همون گفته

من که میخورم

اضافه وزن نداری ؟؟؟شاید چون تخم مرغ خام توشه و قندش بالاس

سوال های مرتبط