خب ازش میپرسیدی چرا😂
نامه سزارین واسع چند هفته بهت داد؟
آره عزیزم من واسه زایمان پسرم دهانه رحمم باز نشده بود بهم گفتن بستنی بخور بعد بیا
قندتو وزنتو و وزن بچه رو بالا میبره ازش میپرسیدی
قند داره توام هفتت بالاست خطر داره
قندت بالا حتما
سلام عزیزم چون دهانه رحم باز میشه بستنی بخوری
چون هی هفته ات میره بالا احتمال قند زیاده بخاطر همون گفته
من که میخورم
اضافه وزن نداری ؟؟؟شاید چون تخم مرغ خام توشه و قندش بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.