۶ پاسخ

۳۰ خوب نیس کیست تبدیل میشع
زیر ۱۸ هم کیفیت خوبی ندارن
ولی ۲۲ داری خوبه

آزاد سازی بزن

22دیگه جز عالیه،میگم با 15هم احتمال بارداری هست

چند پریودی رفتی

اره خیلی خوبن فولیکات یکی 30 یکی 22 عالیه

فولیکول ده هستش،ضعیفه باید حداقل پانزده باشه

سوال های مرتبط

مامان تاپدیخ💕💕💕 مامان تاپدیخ💕💕💕 هفته بیستم بارداری