کلا لباس دختر و پسر وقتی میخوای بخری هیچی به دلت نمیشینه دختررر به نظرم خیلی سختتره چون باید کفش و کیف و گیر و .... هم ستش کنی
منم قبلا که دختر نداشتم میگفتم چقد لباساشون قشنگه، پسرونه ها فقط تیشرت شرتن و تیشرت شلوار
الان که دنببال لباس دخترونه ام، هم هیچی به چشمم نمیاد😅
پیجا رو نیگا تنوع زیاده، اتفاقا خیلی قشنگن که... سفارش بده. من برا دخترم سفارش دادم از اینجا نخریدم
چرا الانا که لباسای پسرونه هم خیلی قشنگه
سوال پرسیدی
چون دلت فقد دختر میخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.