مولفیکس ۵خریدم ۶۵۰ هیییییی

۷ پاسخ

بعد میگن بچه بیاریت طرح یسنا پونصد میدن نصف مای بی بی هم نیس

منم همین قیمت گرفتم

حال طرح یسنا به ما که دهک ۶ هستیم نمیدن میگن بچه هم بیارین

چند تایی؟

من امروزکوکومی سایز 6 خریدم 250

من ۶۹۰ گرفتم
از این کهنه می‌زارم براش دیگه
اگه خاسته باشم بخرم میتونم بخرم ها ولی خب پوله زوره این همه

کانالمون در روبیکا مربوط به کودک غذا و ... 🌱👌
@food_babyy

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان موفرفری مامان موفرفری ۱ سالگی
مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی
مامان زینب مامان زینب ۲ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۱ سالگی
مامان یاس🌸🌈 مامان یاس🌸🌈 ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان روشنا☀️ مامان روشنا☀️ ۱ سالگی