مامانا مولفیکس ۴رو‌چند میخرید؟

۵ پاسخ

۵میدونم ۶۸۰

من دیشب مای بی بی پنج خریدم یع بسته ساده 670
یه بسته شرتی 700

من‌ماه پیش خریدم اما الان میگن شده۵۹۰

۵۵۰ یچا دیرم قیمت زده دیگه نمیخرم بجاش بارلی میخرم ۴۰ تا ۴۱۰تومن

چند وقت پیش ۳۰۰و...
الان شده ۶۰۰و..🫠

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان محمدآرمان ❤️❤️ مامان محمدآرمان ❤️❤️ ۲ سالگی