۷ پاسخ

دیجی کالا هم این قیمته

من ک هرچی گیرم‌بیاد قیمت مناسب میگیرم.الان بِبِم ۱۲ تا گرفتی بسته ای ۱۲۰
۸ بسته گرفتم دیگه نداشت
هرچند ببم زیاد جذبش خوب نیست
ولی خب با این قیمتا بازم از هیچی بهتره.
ولی شبا برای خواب مولفیکس یا مای بیبی میبندم

منم دیشب سه بسته ۱۲ تای گرفتم دونه ای ۲۰۰ سایز ۴

من دیگ راحت شدم ازپوشک انشاالهوی روزم توراحت شی

۱۱۰۰کجا می‌فروشن
چرا واقعا

چه سایزی من چهار میخرم545 بسته38

خوبه ما میگیریم 375

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۲ سالگی
مامان دلین مامان دلین ۱ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۱ سالگی