۸ پاسخ

منم بعضی وقتا همینجور میشم

اره منم اینجورم

من بعد زایمان تو بیمارستان اینجوری بودم انقدر لگد میزد مامانم میگفت رحمت دنبال بچه میگرده🤣🤣🤣

اره من گاهی حس میکنم
با خودم میگم نکنه دوقلو بود یکیش و درآوردن یکیش مونده😂😂😂
عین لگد بچه میمونه

آره عزیزم رحمته چون هنوز رحمت جمع نشده داره جمع میشه

منم همینجورم

نه

توهم زدی یا بارداری😂😂

سوال های مرتبط