منم بعضی وقتا همینجور میشم
اره منم اینجورم
من بعد زایمان تو بیمارستان اینجوری بودم انقدر لگد میزد مامانم میگفت رحمت دنبال بچه میگرده🤣🤣🤣
اره من گاهی حس میکنم
با خودم میگم نکنه دوقلو بود یکیش و درآوردن یکیش مونده😂😂😂
عین لگد بچه میمونه
آره عزیزم رحمته چون هنوز رحمت جمع نشده داره جمع میشه
منم همینجورم
نه
توهم زدی یا بارداری😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.