۴ پاسخ

به نظرم برو همون بیمارستان رضوی
پزشک های کشیک خیلی عالی هستن
من تیر زایمان کردم
دکترم خانم نظر زاده بود. کیسه آبم پاره شد و وقت زایمانم بود خانم دکتر ترکیه بود پیش دخترش و نبود
پزشک کشیک بیمارستان رضوی خانم دکتر سونیا نورخمامی منو سزارین کرد و خیلی راضی بودم
و تجربه اولم بود و عالی

عزیزم شما پی بردی نظرزاده چقدر زیرمیزی میگیره واس سزارین؟

نه من دکتر میشناسم ۶۰ ملیون میگیره

معمولا 15 تا 20 میگیرن همه دکترا

سوال های مرتبط

مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💞نیهان 💞 مامان 💞نیهان 💞 هفته سی‌ویکم بارداری