به نظرم برو همون بیمارستان رضوی
پزشک های کشیک خیلی عالی هستن
من تیر زایمان کردم
دکترم خانم نظر زاده بود. کیسه آبم پاره شد و وقت زایمانم بود خانم دکتر ترکیه بود پیش دخترش و نبود
پزشک کشیک بیمارستان رضوی خانم دکتر سونیا نورخمامی منو سزارین کرد و خیلی راضی بودم
و تجربه اولم بود و عالی
عزیزم شما پی بردی نظرزاده چقدر زیرمیزی میگیره واس سزارین؟
نه من دکتر میشناسم ۶۰ ملیون میگیره
معمولا 15 تا 20 میگیرن همه دکترا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.