۷ پاسخ

دکتر هادی باقری هم دکتر خوبی هست هم با انصاف

دکتر فاطمه حاجی باقری

من 10 میلیون دادم

دکتر کاملیا همیری اصلا هزینه زیر زیرمیزی نمیگیره فقط پول بیمارستان، که اختیاری رو بیمارستان امامی انجام میده

الان رو نمیدونم دوسال پیش کمترین پول رو لیدا قائدیان میگرفت رفتم پیش اون

دکتر سارا عبداللی کشکولی

فکر میکنم دکتر کاظمی و سروگل شهریور

سوال های مرتبط

مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری