۲۲ پاسخ

20,ملیون

۴۰میلیون فقط دستمزد خودشه ۳۵ تومن بیمارستان

عطابخشی ۳۰ میگیره

۲۵تومن

۱۲میلیون

دکتر من ۲۰ گرفت ازم

هیچی . بیمارستان صارم میرم دکترا اجازه زیرمیزی ندارن

دکتر من شکم اول ۱۵

۲۵دستمزد دکتر

شکم اول ۲۰ تومن

ربع سکه

۱۰ب بالا گفته سزارین سومم

۱۰ سزارین
۷ طبیعی

دکتر من ۲۰ ملیون به طبیعی میگیره
۲۵ ملیون سزارین

۲۰میگیره

شکم اول
۲۰ میلیون

شکم دوم هستم ۱۰ تومن

هیچی

15 تومن

۱۰ تومن

هیچی
ایدفعه میخوام بیمارستان دولتی برم

کلا با بیمارستان گف میش ۴۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری