اينجابیمارستان خصوصی نداره و دولتیه
دکترم پارسال 25میگرفت
الآن فکر کنم 30تومن باشه
هزینه بیمارستان هم فک کنم تا10تومن دربیاد
60 میگیره
زنداداشم پارسال ده میگرفت.دو تومن بیشتر نداد گفت ندارم نمیخوای دکتر دیگه بده عمل کنه😂😂😂 البته چند قطره اشکم ریخته بود
۱۵ تومن پول
۵۰ ت ولی خیلی زیاده با توجه به اینکه سال ۱۴۰۳ پیش خودش سزارین کردم و الان سز اجباری هستم بازم این مبلغ رو بهم گفته دستش خیلییی سبکه ولی این مبلغ خیلی برای من بالاس بیمارستان هم گفته ۶۰ تا ۸۰ 😔 ۱۳۰ ت برای یه سزارین واقعا زیاده
والا من پارسال گفته ۲۵ اما چون شرایط مالیم بیمارستان خصوصی ساپورت نمیکنه دیگه نمیرم اونجا میرم دولتی
خیلی خوبه
من چون خودم اصرار ب سزارین دارم گفته نیم سکه فقط
۳۰ تومن البته پارسال هنوز نرخ جدیدش رو نگفته 🤦🏽♀️
پول نقد احتمالا ۱۵ تومن
اگه خصوصی بری که دیگه زیرمیزی نداره
معمولا دکتری که دولتی بخوای بیاد پول عمل و بهش میدی و پول بیمارستان برات کم هزینه میشه
میگن اگه ۲۰ت بشه پول بیمارستان مثلا دکتر ۱۰.۱۵ت میگیره
برا من ده تومن نقد خواسته
صد در صد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.