۹ پاسخ

دکتر من شهرزاد شریف زاده 10 میگیره

هیچی دکترم خوشه مهر هستن

واس طبیعی برا چی باید زیر میزی بگیرن😅دردشو زورشو ما میزنیم دکتر دقیقا ببخشید چ غلطی میکنه زیر میزی بخواد بگیره

من نمیگیره

دکتر من نمیگیره زهرای مرضیه قراره زایمان کنم

من دکترم گفته ۳۵

15میلیون ناقابل میگیره برای طبیعی

به من یکی گفت ۳۰ تومن یکی گفت نمیگیره

دکتر واسه چی درد طبیعی که داشته باشی دکتر شیفت یا ماما زایمان می‌کنند

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری