دکتر من شهرزاد شریف زاده 10 میگیره
هیچی دکترم خوشه مهر هستن
واس طبیعی برا چی باید زیر میزی بگیرن😅دردشو زورشو ما میزنیم دکتر دقیقا ببخشید چ غلطی میکنه زیر میزی بخواد بگیره
من نمیگیره
دکتر من نمیگیره زهرای مرضیه قراره زایمان کنم
من دکترم گفته ۳۵
15میلیون ناقابل میگیره برای طبیعی
به من یکی گفت ۳۰ تومن یکی گفت نمیگیره
دکتر واسه چی درد طبیعی که داشته باشی دکتر شیفت یا ماما زایمان میکنند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.