۷ پاسخ

من سزارین دومم بیمارستان تامین
گفت ۵ تومن میزاره

دکتر دیگه پولی نمیگیره فقط هزینه بیمارستانه من پرسیدم گفتن 25تومن بیمارستان دولتی

من ۴تومن دادم
میگفت ۱۰ تومن دیگه خیلی چونه زدم ۴ دادم تو دولتی

مگه سزارين دوم هم پول ميگيرن 🤔اين كه ديگه اختياري نيس بايد انجام بدن

منم شنیدم ۲۵😢😭

من سز دومیم دکتر هیچی نگرفت

من شنیدم ۲۵ تومن

سوال های مرتبط