من سزارین دومم بیمارستان تامین
گفت ۵ تومن میزاره
دکتر دیگه پولی نمیگیره فقط هزینه بیمارستانه من پرسیدم گفتن 25تومن بیمارستان دولتی
من ۴تومن دادم
میگفت ۱۰ تومن دیگه خیلی چونه زدم ۴ دادم تو دولتی
مگه سزارين دوم هم پول ميگيرن 🤔اين كه ديگه اختياري نيس بايد انجام بدن
منم شنیدم ۲۵😢😭
من سز دومیم دکتر هیچی نگرفت
من شنیدم ۲۵ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.