۹ پاسخ

زكتر من نميگيره كلا پولكي نيس

اجباری ک زیر میزی نداره...دولتی برو

دکتر من ۷

هیچی.

هیچی

نباید بگیره مگ اینک بخاد شیرینی بگیره

هردکتری یه چی میگه دیگه دلبخواهیه گلم .نرخ که نداره

سزارین اجباری ک زیرمیزی نمیخواد

خداروشکر دکترم نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان 💞نیهان 💞 مامان 💞نیهان 💞 هفته سی‌ویکم بارداری