ی ربع سکه
دکتر من اصلا دست مزد نمیگیره
هیچی
میلیون ۴۰
هیچی نمیگیره
سزارین اختیاری هیچی
20میلیون
اختیاری ۲۰ تومن
دکتر من ۲۵ سزارین اختیاری و۱۵تومن برای طبیعی یا سزارین با علت
۷ونیم
۱۰ تومن
۲۵تومن
هیچی
گفت ۱۵-۲۰ تومن
پارسال ۳۰ بوده امسال فکر کنم ۴۰ شده
35سزاختیاری
برای سزارین پارسال ۳میگرفت امسال شنیدم ۷تومان
۳۵
۲۰تومن
7 تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.