خانوما سزارین دکترتون چقد زیر میزی میگیره؟؟؟

۲۰ پاسخ

ی ربع سکه

دکتر من اصلا دست مزد نمیگیره

هیچی

میلیون ۴۰

هیچی نمیگیره

سزارین اختیاری هیچی

20میلیون

اختیاری ۲۰ تومن

دکتر من ۲۵ سزارین اختیاری و۱۵تومن برای طبیعی یا سزارین با علت

۷ونیم

۱۰ تومن

۲۵تومن

هیچی

گفت ۱۵-۲۰ تومن

پارسال ۳۰ بوده امسال فکر کنم ۴۰ شده

35سزاختیاری

برای سزارین پارسال ۳میگرفت امسال شنیدم ۷تومان

۳۵

۲۰تومن

7 تومن

سوال های مرتبط