چه با وجدان تو کرمانشاه سکه تمام میگیرن حالا بماند هزینه بیمارستان خصوصی که ۵۰تومنه
دکتر شراره شکری ۳۰ تومن برا خودش میگیره بیمارستان ها هم از ۴۰ تومن شروع میشه چون تو شخصی ها عمل میکنع تقریبا ۸۰،۹۰ میشه
دکتر من خانم سهیلا قریشی هستن گفتن زیر میزی نمیگیرن با بیمارستان طرف هستن
دکتر من منوچهر صمیمی فر هست اگه اشتباه نکنم پارسال ۳۰ میگرفت الان قیمتا بیشتر میشه شاید ۴۰ یا ۵۰ بگیری تو شهریار عمل میکنه
دکتر منظمی ۲۰ تومن بهبود و شفا
دکتر من خانم رقیه بامداد هستن شنیدم قبل عید ۳۰تومن زیرمیزی میگرفته فعلا ازش نپرسیدم
دکتر من سولماز ایلخچویی
۲۵ زیر میزی میگیره و فقط تو بیمارستان شمس عمل میکنه
مریم نیکپور نشنیدم من ولی دکترم مهری نیکپوره
دکتر من صدیقه عبدالهی فرد هست
60 70 میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.