من رفتم بیمارستان پرونده باز کردم الکی هم زیر میزی نمیدم . هر هفته یکبارم میرم چکاپ میشم بیمارستان خیلیم خوبه اکو قلب هر هفته میگیرن از بچم رایگان
چه اختیاری چه اجباری،دکتر من نمیگیره چون فقط تو خود اون بیمارستان هستش و چون هزینه بالایی داره خصوصی،نمیگیره
بستگی به دکتر داره، بعضیا حتی برای زایمان طبیعی هم زیرمیزی میگیرن.
۸۰ ۹۰ درصد دکترا میگیرن متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.