خانومای که سزارین اجبارین زیر میزی میگیره دکتر؟

۴ پاسخ

من رفتم بیمارستان پرونده باز کردم الکی هم زیر میزی نمی‌دم . هر هفته یکبارم میرم چکاپ میشم بیمارستان خیلیم خوبه اکو قلب هر هفته میگیرن از بچم رایگان

چه اختیاری چه اجباری،دکتر من نمیگیره چون فقط تو خود اون بیمارستان هستش و چون هزینه بالایی داره خصوصی،نمیگیره

بستگی به دکتر داره، بعضیا حتی برای زایمان طبیعی هم زیرمیزی می‌گیرن.

۸۰ ۹۰ درصد دکترا میگیرن متاسفانه

سوال های مرتبط