خانومای که سزارین میکنین دکتر هاتون چقدر زیر میزی میگیرن؟

۷ پاسخ

ب نام‌خدا هیچی، بیمارستان فک‌کنم ۳۰ ۴۰ تومن

شکم اول 13 تومن، اختیاری

دولتی گفت6تا7تومن

شما سزارین اجباری حساب میشی پول نباید بگیرن

بچه اولم ۱۵ تومن

دکتر من گفت بچه سوم 8میلیون

شخصی بری پول میگیرن دولتی ۲تا ۵تومن کلا سزا

سوال های مرتبط

مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نانا
🫀👶🏻 مامان نانا 🫀👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری