چخبرهههه اخه مگه من دکترم زیز میزی ۸ گرفت ۳۵ ام هزینه بیمارستان خصوصی پرسیدم میشه
برای من گفته۱۲تومن میگیره
عمرا همچین پولی بدم.
میرم بیمارستان دکتر شیفت عملم کنه
اخه چرا بعضی از این دکترا این قد بی وجدانن کجای دنیا رو میخان بگیرن والا همه وضع مالی شون خوبه حالا چی میشه یذره انصاف داشته باشن
دکتر من۲۰میگیره
۱۰گرفت تو بیمارستان دولتی
خیلییییی زیااااده
من زایمان دوممه و سزارینم
گفته ده تومن بیمارستان خصوصی هم هست
۱۰ تومن گفته.
۲۰ من دادم
من ک اجباریم ولی از منشیش شنیدم که به یه خانمه گفت ۳۵.۴۰ میگیره .. حالا نمیدونم برای اونایی که از اول زیر نظرش بودن یا اینکه نه
دکترت کیه عزیزم؟؟
اره
از من ۲۰ گرفت
برای من ۱۵
فکر نکنم شهر ما خواهرم زیر میزی 30 داد هزینه بیمارستانم30 شد
دکتر من چیزی نمیگیره ولی اینجا از بیست تومن ب بالا میگیرن. تا سکه و دلار
دکتر من تا اینور سال ۱۵تومن میگیره
اونور سال قطعا بیشتره
دکترمن ۵۰ میگیره
عزیزم بستگی به دکترشم داره
سز اولم گفته ۱۸
۱۸
چ خبرع ۳۰ تومن
خیلی زیاد میگه
ده پونزده بیشتر نمیگیرن
برا سزارین سومو اجباری ۱۵ تومن
برای من ۲۵
زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.