آزمایش تیروئید دادم اصلأ عددمدکم نشده

تصویر
۱۰ پاسخ

سلام خوبی عزیزم من هنوز باردار نیستم ولی خب تیروئید دارم صبح زود میخورم بعد میخوابم دکتر گفت ناشتا باشید و تا نیم ساعت بعدش چیزی نیابد بخوری دکتر غدد رفتم من

دارم دق میکنم به شوهرم خیلی وقته میگم پول بده برم آزمایش بدم هر دفع گفتم قبول نکرد دکترم هم هر دفع گفتم برام آزمایش بنویس گفتش دفع بعد جدی نگرفتن الان از ترس اینکه برای بچه مشکلی پیش نیاد دق میکنم

خدا کنه بچه مشکلی براش پیش نیامده باشه خیلی نگرانم کرد

عزیزم قرص ایرانی همش گچه و تاثیری رو خیلیا نداره.فقط خارجیشو پیداکن . قیمتش ی مقداربالاس ولی خیلی زود تیروئیدت نرمال میشه.

باید برم پیش متخصص غدد

منم استفاده میکنم ساعت ۵ و ۶ صبح بیدار میشم میرم دستشوی همون لحظه قرص میخورم میخوابم تا دو ساعت بعدش بیدار میشم غذا میخورم اول نباید با چای شروع کنی حتی اگ یعد ۱۰ساعت بیدار شی

صبح ناشتا تا ۱ساعت بعدش نباید چیزی بخوری درس رعایت میکنی ؟

کرده بود اثر نکرده

قرصتو درس مصرف میکنی؟

دکتر دوز داروتو بیشتر میکنه

سوال های مرتبط