۵ پاسخ

کیست سیستر نامگنا چیه اگه میدونید بگید تروخدا

خوبه ولی ماهی ی بار ازمایش بده چکش کن منم نداشتم ولی سر باردازیم اومد و هرماه هی کم و زیاد میشه

زیر .
0.5 میشه پرکار فک کنم

خیلی مشکل ایجاد نمیکنه زیاد نیس فقط بعد چند وقت تکرارش کن

مال من 0.۱ بود دوباره شد ۴

سوال های مرتبط