کیست سیستر نامگنا چیه اگه میدونید بگید تروخدا
خوبه ولی ماهی ی بار ازمایش بده چکش کن منم نداشتم ولی سر باردازیم اومد و هرماه هی کم و زیاد میشه
زیر .
0.5 میشه پرکار فک کنم
خیلی مشکل ایجاد نمیکنه زیاد نیس فقط بعد چند وقت تکرارش کن
مال من 0.۱ بود دوباره شد ۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.