خانومایی ک تیروئید دارن برا تیروئید ۰.۷ چ دوز قرصی میخورین

۴ پاسخ

سَلام مَنَم هَرروزنیم یک ساعَت قَبل اَزناشتا قُرص تیروئیدمیخورَم قَبلاًکه مُجَرَد بودَم پُرکاربودبَعدکه اِزدِواج کَردَم خودَم خودبه خودقَطعِش کَردَم دُکتُربِهِم گُفت خانُم شُماکه قُرص تیروئیدتون که قَطع کَرده بودین خیلی بَده مَن یک ماهوسه هَفتَم بودبَچَم قَلب نَداشت کورتاژکَردَم دُکتُر بِهِم گُفت شُماکه دوباره میخواین بارداربِشی بایَدقُرص تیروئیدتونوتاآخَره عُمرِتون بِخوری
لووکسین ۱۰۰ میکروگَرَم

دکتر باید بگه خودمون نباید کم یا زیاد کنیم چون ضرر داره،طبق دستور دکتر مصرف کنید

من روزی یه دونه ۱۰۰ می خورم

دوز ۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد