خانوما برا حالت‌تهوع‌تون چ قرصی میخورین

۴ پاسخ

دمیترون

من از اوایل بارداری تا الان دمیترون میخورم صبحا ناشتا اگ استفاده نکنم هرچی میخورم بالا میارم

من قطره متوکلوپرامید فقط اثر میکنه بهم تهوعم شدیده از اول دارم

به دکترت بگو بنویسه برا من دکترم نوشته بود اوایل بارداری

سوال های مرتبط

مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان artin🐥❤️ مامان artin🐥❤️ هفته چهلم بارداری
مامان محمد مهراد دُخی مامان محمد مهراد دُخی ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری