برای ترشح زرد و بد بو چه قرصی میخورین

۵ پاسخ

دکتر باید بگه

دکتر باید بری سرخود دارو نمیشه مصرف کرد

بهتره بری دکتر

بایدیامترونیدازول بخوری یاسفکسیم

سفیکسیم دکتر داد

سوال های مرتبط

مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان نی نی گوگولی مامان نی نی گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان عماد مامان عماد هفته سی‌وچهارم بارداری