خانوما ترشح زرد و بدون بو نشونه چیه ؟

۳ پاسخ

منم امروز داشتم نمیدونم از چیه

دکترم گفت ترشحات تو بارداری ممکنه تغییراتی داشته باشه
اگه خیلی زرد نیست و بو و خارش و اینجور چیزا نداره طبیعیه
بازم برا احتیاط با دکتر مشورو کن

منم دارم اما نمیدونم نشونه چیه 🥲

سوال های مرتبط

مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی