۴ پاسخ

دقیقا منم ازاول اینجور بودم دکترم کفت بدون بو و خارش نداشته باشه طبیعه مشکلی نداره
من استخون دوطرف واژنم انگار شکسته

سلام .اگه خارش و بو بدی نداره طبیعیه
ولی بازم اگه رفتی دکترت ازش سوال کن

من از اول بارداری دارم
اگه خارش و سوزش نداری طبیعی

من اینجوری بودم بیخیالی طی کردم سوزش گرفتم الان شیاف واژینال میذارم
البته قبلش کشت ادرارم یکم عفونت نشون داد

سوال های مرتبط