دقیقا منم ازاول اینجور بودم دکترم کفت بدون بو و خارش نداشته باشه طبیعه مشکلی نداره
من استخون دوطرف واژنم انگار شکسته
سلام .اگه خارش و بو بدی نداره طبیعیه
ولی بازم اگه رفتی دکترت ازش سوال کن
من از اول بارداری دارم
اگه خارش و سوزش نداری طبیعی
من اینجوری بودم بیخیالی طی کردم سوزش گرفتم الان شیاف واژینال میذارم
البته قبلش کشت ادرارم یکم عفونت نشون داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.