قرص تیرویید خارجی میخورین یا ایرانی کدومش خوبه

۷ پاسخ

من ایرانی میخورم

من ایرانی میخورم

من ١ ساله خارجي ميخورم دكترم بهم گفته خيلي خوبه راضيم

من چند ساله ایرانی میخورم مشکلی نداشتم

من همین ایرانی ومیخورم

خارجی از جای مطمئن بگیری ۱۰۰ درصد بهتره
منظورم واقعا خارجیه نه تحت لیسانس🤣

من همین ایرانی میخورم واسم جوابه البته خارجی تا حالا امتحان نکردم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری