من ایرانی میخورم
من ایرانی میخورم
من ١ ساله خارجي ميخورم دكترم بهم گفته خيلي خوبه راضيم
من چند ساله ایرانی میخورم مشکلی نداشتم
من همین ایرانی ومیخورم
خارجی از جای مطمئن بگیری ۱۰۰ درصد بهتره
منظورم واقعا خارجیه نه تحت لیسانس🤣
من همین ایرانی میخورم واسم جوابه البته خارجی تا حالا امتحان نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.