خانمایی تیرویید کم کار دارین از این قرص میخورین ؟

تصویر
۱۵ پاسخ

آره عزیزم منم اینو میخورم

من ازون پوست قرمزا میخورم نمیدونم فرقش چیه

برا من ۵۰

تصویر

من روزی دو تا میخورم پنجشنبه و جمعه سه تا

من لووکسین ۵۰ میخورم

اره من از اول میخورم همین دوزشو

من یه شرکت دیگه میخوردم
الان این رو میخورم.

البته خب دوزش متفاوته دیگه

من پنجاه میخورم ولی احتمالا باید دوزشو بیشتر کنم چون متعادل نشده

برا من دوز ۵۰ داده دکتر

ب منم گفته اینو بخورم ولی من مشکل خوردن قرص دارم نمیتونم قرص بخورم اصلا نمیدونم چ کنم

مگه عدد تیروییدت چند بود ؟؟

ی شرکت دیگه
دوز۵۰

من دوز ۵۰ همینو میخورم

آره من 50 میخورم

آره فقط من یه شرکت دیگه س

سوال های مرتبط