۱۱ پاسخ

برای من اینه

تصویر

منم لووتیروکسین ۵۰ میخورم

عزیزم این لووتیروکسین خارجیه،منم همینو میخورم اما به کم کاری ربطی نداره.

بله منم کم کاری دارم و همین دارو رو میخورم البته ۱۰۰ ، توروخدا بگو از کجا میخری خارجیش رو؟ من دیگه پیدا نمیکنم خارجی!

اره همین خارجیش

من اینو لوتریکسین ۵۰ هروز بجز جمعه

تصویر

من لووتیروکسین ۱۰۰ میخورم من تیروییدم خیلی بالا بود ۷ بود 😭 بعدشم یه حالت تهو بدی بهم دست میده که از دیدن همه چی عوق میزنم حتما باید دراز بکشم ولی نمیشه چون باید صبحونه بچه هارو بدم بفرستم مدرسه تا میرن جونم بالا میاد

منم هروز ایرانیش رو میخورم

بله همین البته دز و نحوه مصرف برای هر فرد متفاوته دیگه

اره گلم همینو میخورم منتها به من گفت فقط پنج شنبه و جمعه

نه گلم لووتیروکسین میخورم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌ام بارداری
مامان سام💙 مامان سام💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری