۳ پاسخ

نه ازمایش قند بیست و چهار تا بیست و هشت هفته است برای تیرویید هم به دکترت بگو برات بنویسه تو آنومالی نیست

نه توی ازمایش گلوکزی که ۲۴ هفته میدی مشخص میشه

غربالگری دوم فقط سونو آنومالی داره . آزمایش قند تو هفته بالاتر جداگانه گرفته میشه. تیروئید هم باید تحت نظر دکتر باشی (من خودم تحت نظر متخصص هر ماه آزمایش تیروئید میدم)

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری